18 lipca 2012

Mój tydzień z Marilyn

Mój tydzień z Marilyn / My week with Marilyn
W rolach głównych: Michelle Williams, Eddie Redmayne
Rok: 2011
Reżyseria: Simon Curtis

Mój tydzień z Marilyn to film biograficzny o Marilyn Monroe. Przedstawia tydzień z życia aktorki, podczas jej pracy nad filmem Książę i aktoreczka. Michelle bardzo dobrze przedstawiła nam Marilyn; oglądając film mogłam wczuć się w historię pani Monroe.
W rolę pani garderobianej wcieliła się Emma Watson, co jest plusem.

Uważam, że film oddaje to, co miał oddać. Oglądając można poznać bliżej Marilyn Monroe, jej charakter. Mój tydzień z Marilyn ma własny klimat, a tego najczęściej oczekuję, kiedy oglądam film.

4 komentarze:

  1. Całkiem ciekawy, ale nie idealny :) Michelle świetnie wypadła.

    Zapraszam na nowy post ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam niestety okazji obejrzeć, ale wydaje mi się, że mógłby mi się spodobać. Pewnie będzie kiedyś leciał w telewizji

    Zapraszam na nowy post na the-rockferry.blog.onet.pl , gdzie znajdziesz recenzję płyty Linkin Park, grafikę z Laną Del Rey oraz mini konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym go obejrzeć. U mnie też film. Zapraszam i pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń